Meidän ammattitaito, luovuus, laatu ja asiakaspalvelu ovat tärkeitä tekijöitä onnistuneen yrityspodcastin tuottamisessa.
Yrityspodcastit voivat tarjota arvokasta tietoa ja neuvoja liiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Tämä voi auttaa yrittäjiä ja johtajia saamaan uusia ideoita ja strategioita oman yrityksen kehittämiseen.
Yrityspodcastit voivat tarjota tietoa eri alojen trendeistä ja muutoksista. Tämä voi auttaa yrittäjiä pysymään ajan tasalla ja sopeutumaan nopeasti muuttuviin markkinaolosuhteisiin.
Yrityspodcastit voivat tarjota inspiraatiota ja motivaatiota yrittäjille ja johtajille. Kuuntelemalla muiden menestyneiden yrittäjien ja johtajien tarinoita ja kokemuksia voi auttaa ihmisiä pysymään motivoituneina ja saavuttamaan omat tavoitteensa.
Yrityspodcastit voivat tarjota mahdollisuuden verkostoitua ja luoda yhteyksiä muihin yrittäjiin ja johtajiin. Podcast-vieraat voivat tarjota arvokkaita neuvoja ja kontakteja, jotka voivat auttaa yrityksen kasvussa ja menestyksessä.
Yrityspodcastit voivat tarjota mahdollisuuden mainostaa omaa yritystä ja tuotteitaan. Podcast-mainonta voi olla tehokasta, koska se tavoittaa yleisön, joka on kiinnostunut yritystoiminnasta ja yrittäjyydestä.
Hintalaskurimme avulla saat käsityksen mitä podcastin ammattimainen tuottaminen maksaa. Saat selville jaksokohtaisen, viiden sekä kymmenen jakson tuotantohinnan.
EDIT -paketti on sinulle, joka kaipaat apua vain podcastin editointiin.
*lisäpalveluna kolmen eri musiikki- ja äänikirjaston käyttöoikeus (Artlist, Epidemicsound, Storyblocks)
STUDIO -paketti on sinulle, joka kaipaat apua podcastin kokonaisvaltaiseen tuotantoon.
*lisäpalveluna podcastin videointi neljällä eri kameralla, editointi ja videomateriaalin palautus
ALL IN -paketti on sinulle, joka haluat saada kaiken irti podcastistäsi. Avaimet käteen -toteutus, johon kuuluu myös jaksojen videointi. Ei tarvitse kuin ilmaantua paikalle, me hoidamme loput.
Kuuntelemme asiakkaan tarpeita ja toiveita, sekä toteutamme niitä tuotantoprosessin aikana. Tämä takaa, että lopputulos vastaa asiakkaan odotuksia ja tarpeita.